نماینده ایران با دبیرکل اوپک دیدار کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نماینده ایران با دبیرکل اوپک دیدار کرد

در دیدار سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین با دبیرکل اوپک بر ضرورت همکاری کشورهای اوپک پلاس تأکید شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۴۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان برگزاری سی و سومین نشست وزیران اوپک و غیر اوپک (اوپک پلاس) در شهر وین، «محسن نذیری اصل» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین به همراه اعضای هیأت ایرانی با «هیثم القیاس» دبیرکل اوپک ملاقات و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات که در محل نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار شد، طرفین ضمن مرور آخرین تحولات اوپک در پی تصمیمات نشست جاری، بر ضرورت همکاری کشورهای اوپک پلاس در پرتو تحولات جاری بین‌المللی و بازار نفت تأکید کردند.

مدیرکل اوپک نیز از همکاری‌های موثر و سازنده طرف ایرانی در نشست قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده ادامه یابد.

به گزارش فارس، محسن نذیری اصل مرداد ماه سال‌جاری به عنوان نماینده جدید ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و همچنین نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی منصوب شد. او جایگزین کاظم غریب آبادی شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده